woensdag 19 maart 2008

hoe ik vedor nu aan het trainen ben.


Vedor's training

ik ben vedor nu gewoon een beetje spelende wijs aan het trainen

hij word immers 16 mei pas 4 dus hij is nog jong genoeg om alles op den duur te leren

ik heb nu prive les van een hele leuke lesgever! ik leer er echt super veel van en kan er de rest van de week mee aan de slag. ik voel ook dat vedor al echt sterker aan het worden is en het ook allemaal wel best vind.

wat ik doe als ik niet rijd is heel veel met hem spelen heb laten buigen een beetje vrijheids dresuur hij was voorheen heel erg bang voor de paraplu maar nu kom ik iedere dag op de fiets met me paraplutje en ik heb hem nu zo ver dat die zelfs naar mij toekomt wat ik in de toekomst nog van plan ben de aankomende weken is nog een keertje losspringen lekker in de bossen rijden en voetballen met hem! en met wat ritselende dingen trainen dat die daar ook aan went.

en verder ga ik trainen voor de wedstrijd die ik 26 april met hem heb want dan ga ik starten met hem! maar ik verwacht er niet teveel van ik ben al lang blij als die het leuk vind en zijn best doet! en natuurlijk binnen de hekjes blijft dan ben ik al hartstikke trots!!

Geen opmerkingen: